Entri Populer

Reklam Alanı

22 Şubat 2014 Cumartesi

ANGRY RUN ARMV6


Angry Gran Run, android için geliştirilmiş ücretsiz bir kaçış oyunudur. Angry Gran Run oyununda büyükanne Fred, ajanlardan kaçıyor ve siz de ona yardım ediyorsunuz. Angry Gran Run oyunu çok başarılı grafiklere sahip ve oyunda New York ve Roma şehirlerinde koşuyorsunuz.
Büyükanne Fred oldukça çılgın ve sinirli önüne çıkan adamlara tekme atarak onları def edebilirsiniz. Angry Gran Run oyununda topladığınız paralar ile büyükanneye farklı kostümler alabilirsiniz. 70′lerin hipi kıyafeti, tavşan kostümü gibi farklı kıyafetler bulunuyor.




İndrimeye Geçelim;



Apkyi kurmanız yeterlidir.İyi oyunlar...

10 yorum:

  1. Kardes siten ve paylastigin oyunlar cok guzel . Benim de senden bir istegim olcakti
    Armv6 icin (Galaxy mini)
    1-İnto the dead
    2-Dead trigger
    3-Frontline commando
    4-Minecraft pocket edition veya benzeri .. Tesekkurler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam İnto the dead yüklenmiştir.İyi Oyunlar...

      Sil
    2. Abi gerçekten site çok güzel ama bende Dead Trigger ve Frontline Commando 2 isterim zahmet olmazsa :)

      Sil
    3. Hocam mine craft buldum biraz eski versiyon yükledim .İyi oyunlar...

      Sil
  2. Hocam saol fakat indiremiyorum indir butonuna basiyorum . (Yandex sitesinde) Ama hicbirsey olmiyor . Bir de minecrafta bakarsaniz sevinirim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam Chrome dan giriyorsanız pop-up engelliyordur..

      Sil
  3. Hocam oyunlar güzel bi oyun isteğim olcaktı True skate , clash of clans ve asphalt 5 oyunları teşekkürler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam sitede zaten asphalt 5 yüklü diğer isteğinizlede hafta sonu ilgileneceğim.İyi oyunlar...

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil